[Trhm-Go] Spilltreff flyttes til onsdager

andreao at stud.ntnu.no andreao at stud.ntnu.no
Sat Sep 5 05:57:46 CEST 2009

Det ser ut til at fredag var en dårlig dag for mange, så fra neste uke
(uke 37) av blir spilltreffene på onsdager. Samme klokkeslett, samme
sted.

Forøvrig nærmer NM i Go seg, og jeg håper så mange som mulig fra
klubben kan ta turen ned til Oslo for å delta. Så vidt jeg vet er dato
for turneringen ennå ikke fastsatt. Om noen ønsker å delta, men ikke
er ledig helgene rundt månedsskifte oktober/november, kan de sende meg
et e-brev, så skal jeg videreformidle det.

Det hadde kanskje også vært gøy å prøve å stelle i stand en turnering
blant oss Trondheim-spillere. Om det er noe interesse for det skal jeg
prøve å få arrangert det.