Bråk og atter bråk

xyz xyz at stud.ntnu.no
Mon Nov 21 11:18:01 2005

Ønsker bare å påpeke at skrankeområdet i et bibliotek ikke anses som
"stille sone", men et sted hvor det skal kunne foregå veiledning,
utveksling
av faglig informasjon (også mellom bibliotekarene).
Videre kan dere selv forsøke hvordan det er å ikke si et ord hele dagen,
hver
dag, år etter år!
Bibliotekarene her er flinke og fortjener et levelig arbeidsmiljø!
Husk at de blir værende lenge etter at dere er ferdige med deres "stille
lesesals-år" så de må få lov til å snakke de også!
Finn dere en lesesal til stille lesing (eller en rolig krok i biblioteket).

Eller kjøp dere øreplugger på Tapir - De funker veldig bra!

xyz