[Datamuseum] Faddergruppe for VAX 11/750

Ole Ingvard Langfeldt ole.langfeldt at ntnu.no
Fri Mar 31 07:13:11 CEST 2017

Hei….

VI slet frørst med å få kontakt fra konsollet og maskinen. Etter vi (Halstein  gammel DEC teknikere) fikset det  så så det ikke ut til at vi fikk lastest opp boot koden. Med Tape stasjon mener du den foran (Tu58) den som har micro koden. Vi så at den ikke startet.
Eller mener du den store (TS11).
Ang PC det må vi sjekke….
Vi har kontakt med tidligere Field Service teknikere (Faktiskt er det mist 2-3 i Trondheim ennå som også har interesse å få den opp) så vi får se hva vi får till neste gang. Tidspunkt er ikke planlagt.

Best regards/Med vennlig hilsen
Ole Langfeldt
Infrastructure architect/Infrastruktur arkitekt
https://www.ntnu.no/ansatte/ole.langfeldt
ole.langfeldt at ntnu.no
Telefon (+47)91129335