[Trhm-Go] Turneringer

Benjamin Julian Tømte Binder bjtbinder at gmail.com
Mon Sep 28 21:25:03 CEST 2009

Veldig bra initiativ!

Dato: høres bra ut med lørdag 12. nov
Premie: En stor plate Stratos og cruise til karibien!
Penger å delta: isåfall ganske lite :)
Kurs: noe som passer for MEG!!! (Meg først, så meg og hvis det er noe
igjen, så er det til meg det òg!) :D
Turneringsform: Jeg leste forslaget til Robert, men det var etter min
mening aaaalt for komplisert, og hvis noen går inn for å lure de andre
mhp rank, så kjenner ikke vi hverandre godt nok til å avsløre det.
(Hvertfall kjenner ikke jeg de andre godt nok)

mvh
Benjamin