[Nerds] Øltur utsatt - og ølklubb opprettes

Anders Christensen anders at geekhouse.no
Wed, 07 Sep 2005 08:04:58 +0200

Hei,

Dessverre var det for få påmeldinger til ølturen til Hegra, så jeg har
utsatt den. Det kommer en ny sjanse i oktober eller tidlig i november,
med minst tre ukers varsel. Hvor stort er problemet dersom den
arrangeres under Uka?

Dessuten, jeg planlegger å starte noe slikt som 'Trondheim øllag' for
ølentusiastene som liker bredde og variasjon blant oss. Dersom det er
noen som er interessert i å være med eller vil ha mer info, så ta
kontakt med meg. I utgangspunktet skal vi stable på bena et interimstyre
for denne høsten. Jeg hadde tenkt å samle folk til et brainstorming-møte
torsdag 15. september kl 18.00, sannsynligvis på Mikrobryggeriet eller
Naboens. (Det kolliderer delvis med TUUGs torsdagsmøte, men jeg håper på
at det snarere kan sammenfalle enn kollidere - det er jo tross alt mye
de samme folkene som trolig er interessert.)

De som er interessert kan kontakte meg, eller melde seg på epostlista
ninkasi på

(eller sende meg en mail og be om å bli satt på lista)

Med hilsen,
-anders

--
Anders Christensen \\\\//  E-mail: anders@geekhouse.no =================