[Nerds] Oppdrikking mm

Anders Christensen anders at geekhouse.no
Mon, 04 Jul 2005 23:35:46 +0200

Hei, det blir oppdrikking av =F8let som Steinar, =D8yvind, Kolla, Stig,=20
Andrew, Arnej og meg har v=E6rt med =E5 sette utover v=E5ren. Det er tre =

sorter =F8l som skal til pers (s=E5 vi bl.a kan gjenvinne emballasjen :-)=

  BlackMail, en kullsort stout
  The Bitter End, en bitter
  St. Richard, en brown ale.=20

Alle er brygget av akk s=E5 kunnskapsl=F8se amat=F8rer, og vi har brygget=
 p=E5=20
=F8lsett i stedet for =E5 starte med korndyrking, -malting osv osv.=20
Smaking p=E5 =F8let har avstedkommet alt fra taus rynking p=E5 =F8ynebryn=
ene=20
til jublende =22Yesssss=21 Har du mer=21?=22 (Det siste kom fra en som IK=
KE=20
selv var med p=E5 bryggingen, som p=E5 det tidspunktet var n=E6rmest edru=
,=20
slik at det m=E5 tolkes som en uhildet og relevant bed=F8mning.) Personli=
g=20
synes jeg det slett ikke er d=E5rlig =F8l.=20

Tingene vil skje hos Steinar f=F8rstkommende l=F8rdag kl 19.00 og utover.=
=20

Ellers, dersom det er noen som er interessert i =E5 st=E5 p=E5 en moderer=
epostliste jeg har tenkt =E5 lage, der jeg vil poste nettopp slike
annonseringer, s=E5 send meg en email. S=E5ledes kan vi kanskje fjerne li=
tt
av denne spammingen min av tut-lista.=20

Jeg tror jeg har f=E5tt med alle her - de som tilsynelatende ikke er med,=
=20
er personer som f=E5r disse meldingene via tut. Dersom du vet om noen som=
=20
jeg har glemt =E5 f=E5 med, s=E5 si ifra.=20

Med hilsen,
-anders