Pizza hos Peppes i kveld

Anders Christensen Anders.Christensen@idi.ntnu.no
Fri, 04 May 2001 14:52:56 +0200

Hei, det blir pizza p=E5 Peppes i kveld klokken 19.00 i kjelleren som =

vanlig. =

Det er endel som siden sist har spurt meg hvorfor reklame blir =

ulovlig med det nye (fremdeles foresl=E5tte) IT-reglementet. Det var =

muligens meg som leste litt for mye inn i det som stod der, for det =

var bare blitt ulovlig =AB=E5 ut=F8ve eller =E5 reklamere for kommersiell=
 =

virksomhet=BB. =

Derimot sp=F8ker det vel for visse operativsystemer, for se hva som =

snart blir ulovlig p=E5 NTNU:

   Det er forbudt =E5 distribuere program eller annet materiale, f..ex. =

   virus, som gj=F8r skade p=E5 nettet, andre maskiner og enheter som er =

   tilkoblet nettet eller p=E5 lagret materiale

(En liten ekstra =F8ving til alle eksamenslesende studenter er =E5 finne =

ut hvor ulike mange m=E5ter denne setningen parser p=E5 korrekt norsk. =

All tegnsetting er autentisk.) =

Med hilsen,
-anders