Pizza hos Peppes i kveld

Anders Christensen Anders.Christensen@idi.ntnu.no
Fri, 20 Apr 2001 17:06:02 +0200

Hei, =

Det har n=E5 v=E6rt to dager uten en eneste sky p=E5 himmelen og kvalmend=
sommervarme inne (og nesten like ille ute). Nettopp derfor har vi =

alle i kveld muligheten til =E5 flykte ned i den kj=F8lige og dunkle =

kjelleren til Peppes, klokken 19.00 i kveld. Jeg h=E5per s=E5 mange som =

mulig kan komme.

Ellers f=F8r det nye reklameforbudet ved NTNU trer i kraft, vil jeg
benytte anledningen til =E5 reklamere for =ABNerd-tours=BB i sommer. Som
tidligere =E5r, har jeg lyst til at vi kan dytte noen biler fulle med
sommerjobbere, fastboende og personer som trener til =ABh=F8stlekene=BB. =

M=E5let er dra p=E5 kulturelle aktiviteter i Trondheim og omegn, s=E5 som=
:
   * =D8rlandet, med Lundahaugen, Austr=E5t
   * Orkanger/L=F8kken, med B=E5rdshaug, gruvene, jernbanen
   * R=F8ros, med gruver, kirken, museet etc
   * Hegra fort
   * Tautra/Frosta, med klosteret, Frostatinget, helleristninger etc

I tillegg til lokale turer i den umiddelbare omegn (Kristiansten, =

domkirken, Ringve, Munkholmen, erkebispeg=E5rden, og diverse museer). =

Jeg tar gjerne imot tilbakemeldinger fra interesserte personer, =

gjerne ogs=E5 fra de som evt kan stille meg egen bil. (Jeg antar at vi =

spleiser p=E5 bensinen ifm de fjernere reisem=E5lene.)

Med hilsen,
-anders