Pizza paa Peppe's

Anders Christensen anders@pvv.unit.no
Wed, 9 Aug 1995 13:34:15 +0200

Hei,

Siden det er fredag i en uke med likt ukenummer, er det Pizza paa Peppe's
igjen. Mer kronkret, fredag 11. august klokken 19:00. Det er mulig at
vi blir sittende i kjelleren, slik at de som ikke finner oss oppe bxr
stikke ned og se etter oss der.

Under pizza-spisingen kan vi jo foreta utskjelling og andre former for
verbal juling av Borud og andre som har begynt aa misbruke denne lista!
Eller pizza-spisingen foreslaar jeg at vi stikker paa Kanalen, dessuten
skal jeg bestille billetter til nattkino.

Med hilsen
-anders

PS: Dersom noen vet om flere som burde staa paa denne lista, saa be dem
    melde seg paa selv, eller be dem ta kontakt med meg.