Pizza paa fredag!

Anders Christensen anders
Thu, 13 Jul 1995 10:54:27 +0200

Hei alle sammen!

Det er igjen fredag i en like-nummerert uke. De som har lyst og
anledning kan bli med ut på pizza på «Peppe's Pizza» klokken 19.00
fredag 14. juli.

Etter pizzaspisingen får vi se hva vi finner på. Det har etterhvert
nesten blitt tradisjon å dra på «Kanalen» og på kino. Jeg bestiller
billetter til en relevant forestilling, så fordeler vi disse under
Pizzaen.  De som har opparbeidet seg aggresjon og frustrasjon kan
heller bli med på «Kanalen» og more seg med et par av de mer voldelig
spillene der.

Ellers skal jeg ta med info om Selbu, slik at de som vil ha mer info
om turen til helga (mer info om den følger også i e-post) kan få det
da. Endel praktiske detaljer om turen kan vi også ta der og da. I
store trekk: vi kjører til Klæbu, tar båt derfra til Selbu; og samme
vei tilbake. Turen blir på søndag, siden det er kun da båten går i
vanlig rutetrafikk. I Selbu er det muligheter for (tror jeg) bading,
musemusbesøk (3-4 museer av type bygdemuseum), der der også
Kongsholmen med ruiner av en gammel bygdeborg, som vi kan leie båt og
ro ut til.

Med hilsen
-anders