[Frogma] Bugrapport: man kan sette seg fast under vannet

Arnt Richard Johansen arntrich at stud.ntnu.no
Fri, 8 Nov 2002 20:34:36 +0100 (MET)

Hei, frogmafolk.

Sitter her og spiller siste versjon av Frogma, og er veldig imponert over
den seneste utviklingen. Da jeg bladde gjennom gfx-katalogen, trodde jeg
et =F8yeblikk at dere hadde gjort meg til et monster, men s=E5 oppdaget jeg=
 at
det stod ari, og ikke arj... :)

Implementasjonen av vann er nok ikke helt som den skal. Jeg opplevde
nemlig at Frog ble sittende fast i hj=F8rnet av en blokk, uten mulighet til
=E5 komme verken opp, til h=F8yre eller til venstre.

--=20
Arnt Richard Johansen                          http://people.fix.no/arj/
Hvis jeg *vil* skrive til *den* plassen i minnet, s=E5 *skal* jeg skrive
til *den* plassen i minnet. Det er derfor jeg foretrekker assembler.
                                                  -- Ingulf Helland