[Frogma] Ymse bugrapporter + tilbud om level

Arnt Richard Johansen arntrich at stud.ntnu.no
Thu, 9 May 2002 20:13:16 +0200 (MEST)

Skj=F8nner godt hvis dere har lite tid til =E5 jobbe med Frogma akkurat n=
=E5,
men her er iallfall et par ting dere kan tenke p=E5 n=E5r den kjedsommelige
hverdagen setter inn igjen:

- N=E5r en shyguy g=E5r over en kant, faller den ikke ned, men havner
instantant p=E5 niv=E5et under.  Ser litt rart ut, og er urettferdig mot
spilleren, som kan f=E5 dem i hodet uten forvarsel.

- Hvis Frogma d=F8r, og korset faller opp=E5 en shyguy, d=F8r shuguyen. :)

- Hva er det som f=E5r fiendene til =E5 begynne =E5 bevege seg?  Jeg har
oppdaget at hvis jeg plasserer shyguyer ut p=E5 avsatser, har de fleste av
dem allerede falt ned p=E5 det nederste niv=E5et n=E5r Frogma er kommet dit=
, s=E5
jeg har mistanke om at de begynner =E5 g=E5 med en gang klokka starter.
Kanskje man kan trigge bevegelsesdaemonen n=E5r Frogma er litt over en
skjermbredde unn=E5, evt. lage klasser av shyguyer som bare kan bevege seg
p=E5 et visst omr=E5de (jfr. r=F8de og gr=F8nne koopaer i Super Mario
Bros.-serien).

- Hvis levelet jeg holder p=E5 =E5 lage for tiden noensinne blir ferdig, hv=
or
og hvordan skal jeg sende det?

--
Mvh,