[Frogma] Enda en liten oppdatering

Erling Andersen e-jander at online.no
Sat, 1 Jun 2002 23:02:00 +0200

Her kommer nok en liten oppdatering av Frogma: Shyguy=92ene og
Bonusobjektene (de av dem som faller) kan n=E5 =92bounce=92 p=E5
bounce-tile=92ene. Jeg har endret litt p=E5 test4.lev p=E5 slutten for =
en
demonstrasjon av dette (det har ogs=E5 sin innvirkning p=E5 test5.lev..) =
.
Jeg har ogs=E5 lagt til et nytt bonusobjekt, vannflaske/beholder.

Hvordan er forresten stemningen for =E5 jobbe videre med spillet i =
sommer?
Hittil har det visst bare v=E6rt jeg som har gjort oppdateringer, =
h=E5per
noen andre ogs=E5 har lyst til =E5 videreutvikle spillet. Det har =
potensiale
til =E5 bli bra :) Og hvis noen kjenner noen som kan lage midi-musikk =
til
spillet hadde jo det v=E6rt knall ;) Har blitt ekstremt lei av Lolo- og
Gradius-musikken etter all testinga..
N=E5 som kildekoden har blitt gitt ut under GNU kunne vi jo ogs=E5 legge =
den
ut i et public repository et sted?? Noen som har lyst til det?

Erling