Karakterskala, igjen...

"Ivar S. Ertesvåg" ivar.s.ertesvag at ntnu.no
Thu Nov 24 23:48:01 2005

Harald Hanche-Olsen:
> + rogerbi@stud.ntnu.no (Roger Birkeland):

> Se sak 42/2005 i disse to referatene:
>
>   http://www.ntnu.no/studieavd/fos/ref/R2005-09-14.pdf
>   http://www.ntnu.no/studieavd/fos/ref/R2005-10-05.pdf

Altså: det er vedteke (5. okt) å innstille dette til Nasjonalt råd for
teknologisk utdanning (NRT), som så (eventuelt?) skal gjere vedtak om
dette. Etter høyringsrunde, osv.?

Dersom dette skal gjelde frå hausten i år, bør det vel ha passert NRT og
informasjonen gått ut til folket. Kvar ligg saka?

Og dersom dette skal gjelde - som pålegg eller tilråding - i haust:
Har nokon tenkt på korleis skal det praktiserast i fag med
undervegs-vurdering?
Eg har eit fag med 2 delvurderingar, kvar med 15% vekt, og desse er laga
for å sensurerast etter den gamle skalaen.