Karakterskala, igjen...

Roger Birkeland rogerbi at stud.ntnu.no
Thu Nov 24 21:48:01 2005

Harald Hanche-Olsen wrote:

> + rogerbi@stud.ntnu.no (Roger Birkeland):

> Se sak 42/2005 i disse to referatene:

>   http://www.ntnu.no/studieavd/fos/ref/R2005-09-14.pdf
>   http://www.ntnu.no/studieavd/fos/ref/R2005-10-05.pdf

Mykje interessant lesnad! (Kjekt å sjå at NTNU har (for) gode
karakterar...)

Men tykkjer vel ikkje at målet om å få til at "karakteren C oppfattes som
karakter for en god prestasjon" vert nådd, då den "nye" C-en vil femje om
både D, C og B i det "gamle" systemet. Det vert jo uråd å skille store
delar av kulla frå kvarandre... Men skal slutte å kverulere; er snart
ferdig så...

(Og dessutan har eg vel ei aning om at ein kjem til å merke ei viss auke i
både spørsmål om begrunning og klaging på eksamen med ei slik
inndeling...Iallefall dei første åra...)

--
roger, som bør lese til eksamen