Åre

Atle Frenvik Sveen atlefren at stud.ntnu.no
Tue Nov 8 19:03:01 2005

Line Charlott Hansen wrote:

> Hei!

> Noen som vet noe om årets Åre-tur? Hvordan fungerer det? Er en gjeng på
> 10-12 stykker blandet av studenter som fra ntnu, HisT og sonans som ønsker
> å dra sammen. Går dette ann og isåfall hvordan? Ser at det er
> linjeforeningene som arrangerer. Hvordan kan man da koordinere turene
> våre? Noen som aner noe om dette eller hvor (og hvem) jeg kan kontakte for
> å få svar? Dumt hvis ene linjeforeningen drar i uke 3, andre i uke 4 og
> HisT i uke 5.

Fungerer meg bekjent på den måten at de forskjellige linjeforeninger
arrangerer turen hver for seg, noen linjeforeninger samarbeider dog. De
linjeforeninger jeg vet om har allerede bestillt turer, så jeg tror du er
noe sent ute hvis du skal kunne satse på å få med 10-12 stk hos en
linjeforening.. Hvordan dragvoll og hist gjør ting vet jeg ikke, men på
gløs er det nå som sagt linjeforeningene som arrangerer.

Og ja, alle drar ikke samtidig, tviler på at det ligger noe felles info
ute, du får eventuelt ta deg en runde på diverse linjeforeningssider..

-Atle