Telefonkatalogen på nett (via Unine tt)

Espen Løken espenlok at stud.ntnu.no
Sat Mar 12 12:48:03 2005

> Ikkje noko UiB. Men eg kan klikka på «Fleire treff». Utan at eg finn
> Universitetet i Bergen der heller, rett nok. I alle fall ikkje under
> «Skular». So eg gav opp.

UIB er jo ikke en skole, men en offentlig etat ;-)
Søker du på "Universitetet i Bergen" på telefonkatalogen.no får du en meny
til venstre der du kan velge "Offentlige etater". Helt nederst på lista over
etater finner du da universitetet. Enkelt og greit :-)

Det fungerer for øvrig mye bedre å starte med å søke på "UIB".

MVH
Espen Løken
- som er enig i at denne søkemotoren kan trenge noen forbedringer