Telefonkatalogen på nett (via Unine tt)

Jardar Eggesbø Abrahamsen jardarab+news-200510 at pvv.ntnu.no
Fri Mar 11 19:18:05 2005

I artikkel <d0rtbo$ek6$1@orkan.itea.ntnu.no>
skreiv Magnus Reintz <reintz@stud.ntnu.no>:

> Det var jo leit, mest fordi den uninett-tjenesten hadde bedre
> søkefunksjoner og en større database enn det f.eks. telefonkatalogen.no
> har. Jeg har flere ganger funnet informasjon på uninett-tjenesten som de
> andre søketjenestene ikke har hatt...

Og telefonkatalogen.no er ein stor vits.

Prøv å søkja etter «Universitetet i Bergen».

«Søket gav ikkje treff i Telefonkatalogen (Personar), men det gav treff i
Gule Sider (Bedrifter). Klikk  her  for å sjå treffa i Gule Sider.»

Javel, eg klikkar her, og får...:

Danielsen intensivgymnas
Ajourit AS
Folkeuniversitetet
Nettgymnas.no på Voss!

Ikkje noko UiB. Men eg kan klikka på «Fleire treff». Utan at eg finn
Universitetet i Bergen der heller, rett nok. I alle fall ikkje under
«Skular». So eg gav opp.

1890online.no er mykje betre.

Jardar