Jenter og Data

Anders Lindholm Båtstrand anderlin at stud.ntnu.no
Wed Mar 9 17:18:03 2005

Robert Mæhlum wrote:

> Dette er vel noe av det dummeste jeg har lest på lenge. Jeg
> håper du forstår litt mer da du har fullført utdannelsen
> og fått deg noen år i arbeidslivet...

> --
> Robert

Og det må være noe av det dummeste innlegget jeg har lest på lenge. Hva
med å argumentere litt for påstandene dine? Eller er ikke det noe du lærer
etter "noen år i arbeidslivet"? Hva med respekt for andres meninger?

Vær vennlig, opplys oss! Vi som ikke har "noen år i arbeidslivet".

Men jeg er helt enig i at påstanden er drøy. Særlig fordi det er en
datalinje det er snakk om.