it's not:learning

Ove Kr. Haugaløkken ove.haugalokken at plu.ntnu.no
Mon Jan 19 13:06:03 2004

Eirik Refsdal wrote:

> Før det skjer er det min teori at man faktisk må høre med studenter og
> faglærere hva de ønsker og trenger av et sånt system, i stedet for å
> bare lukke øynene, snurre rundt og kjøpe inn det man ender opp med å
> peke på.

Nå tar du vel litt hardt i? Studieavdelingen gjorde en grundig jobb med å
vurdere it's:learning mot andre tilgjengelige LMS-er før det ble kjøpt. Du
finner rikelig med dokumentasjon om dette på Innsida.

> I 100 av 100 tilfeller ville jeg foretrekke at faglærer laget noen enkle
> og greie websider selv hvor han la ut øvinger, LF, gamle eksamenssett og
> viktig informasjon.
> Det er det jeg trenger.

Det er ingen ting som hindrer din faglærer i å gjøre akkurat det. Du får
bare spørre, og ellers avfinne deg med at det kan være andre studenter -
og faglærere - ved NTNU som trenger noe mer.