datamuseum

Anders Christensen anders@idt.unit.no
Tue, 30 Apr 1996 10:58:20 +0200

Hei,

> Jeg har vært i kontakt med Graakallbanen [...]

Dumt med trikkestallen, men det finnes sikkert andre steder.

> Når det gjelder disse driver jeg å kladder et brev. Dette brevet vil
> inneholde en kort presentasjon av våre hensikter og en invitasjon til å
> delta som historiekilder/ nedskrivere. Jeg går ut med et forslag til møte i
> neste uke. Det ser ut til å bli litt tett i kommende uke, pluss streiken i
> restaurantforb., derfor kunne jeg tenke meg å foreslå mandag 20.mai for
> dette møtet vårt. (Da er jeg faktisk i Trondheim i annet ærend) Brevet skal
> jeg få fax'et ut i morgen ettermiddag og ringe disse tirsdag.
> (Har du email/fax-nr til Brusdal / Vik?)

Fint, deres kontaktinformasjon er:

 Olav B Brusdal:   obb@idt.unit.no,   tlf:73593441  fax:73594466
 Knut Vik:         klv@itea.unit.no,  tlf:73593047  fax:73591437

Ellers, til den 20, skal jeg forsøke å få tak i nøkler til endel av de
stedene der gammelt utstyr er lagret, så kan vi ta en tur rundt og se
på hva som er lagret.

> Dette betyr at jeg ikke kan være med å flytte utstyret fra kjellern hos
> Delab, ettersom dette må skje i kommende uke. Har du muligheten til å klare
> dette uten meg? (I fall dekker DND alle kostander forbundet med transporten.
> Send disse til DND/Trøndelag v/Solveig Hove, pb. 3156,Munkvoll, 7002
> Trondheim. Tlf: 72553277)

OK, skal vi flytte det til Dora, eller er det beste om vi flytter det
til midlertidige lokaler her paa Gløs, for så å flytte det videre
omkring den 20? Hvis jeg ikke hører noe mer om nøkler og slikt til
Dora, så flytter vi det bare inn på maskinrommene våre. Det går greitt
sålenge jeg kan sannsynliggjøre at det ikke blir liggende der lengre
enn et par uker :-)

Vi snakkes,
-anders