datamuseum

Christian Wraali cwraali@sn.no
Sun, 28 Apr 1996 22:00:12 +0200

Hallo Anders,
Jeg har vært i kontakt med Graakallbanen og lagt frem saken omkring vårt
ønske om å leie lokaler i trikkestallen på Munkvoll.
Dessverre er lokalene «sprengt» der oppe (også) og sporveismuseet trenger
all den plass de kan få. Jeg har imidlertidig fått oppgitt en person som jeg
skal ringe mandag (Rune Kjenstad)

Det ser jo ut til at dette med lokale er en liten nøtt, gitt. En mulighet er
å appellere til Asbjørn Moen, Olav B.Brusdal, Knut L.Vik (evt flere) som vi
skal samle til nedskriving av historien. De kan kanskje sitte på noen
lokaler, evt vite om noen vi kan få tilgang til.
Når det gjelder disse driver jeg å kladder et brev. Dette brevet vil
inneholde en kort presentasjon av våre hensikter og en invitasjon til å
delta som historiekilder/ nedskrivere. Jeg går ut med et forslag til møte i
neste uke. Det ser ut til å bli litt tett i kommende uke, pluss streiken i
restaurantforb., derfor kunne jeg tenke meg å foreslå mandag 20.mai for
dette møtet vårt. (Da er jeg faktisk i Trondheim i annet ærend) Brevet skal
jeg få fax'et ut i morgen ettermiddag og ringe disse tirsdag.
(Har du email/fax-nr til Brusdal / Vik?)

Dette betyr at jeg ikke kan være med å flytte utstyret fra kjellern hos
Delab, ettersom dette må skje i kommende uke. Har du muligheten til å klare
dette uten meg? (I fall dekker DND alle kostander forbundet med transporten.
Send disse til DND/Trøndelag v/Solveig Hove, pb. 3156,Munkvoll, 7002
Trondheim. Tlf: 72553277)

Det blir litt i rykk og napp når en sitter her oppe i Bodø og skal følge opp
saker og ting. Det er i alle fall fint å ha deg å trekke på der nede.

Vi snakkes.

-Christian

--
- Christian Wraali