[Trhm-Go] FW: Experience Go in China

Robert Biegler Robert.Biegler at svt.ntnu.no
Fri Mar 19 13:37:53 CET 2010

Glenn Kjetil fra Bergen goklubb reiser til Kina igjen dette året på
programmet Experience Go in China

http://www.experience-go.com/

Dette er et godt program både for å lære go og slappe av og ha ferie.
Fordelen med å reise flere sammen er at vi vil få grupperabatt.

Jeg svarer gjerne på spørsmål hvis det er noen som lurer på hvordan
programmet foregår, men man kan også ta kontakt med programlederene
som jeg kan introdusere dere til hvis ikke dere er kjent med disse
personene.

Jeg må helst få svar i mars, pga. at betaling må ordnes før 1. mai
hvis vi vil ha rabatt.

Håper at dette vekker interessen til noen flere gospillere i Norge, og
håper å høre fra dere!

Glenn Kjetil
varg at hotmail.com

Hei

Det nordiske mesterskapet i go arrangeres fra 2. april til 4. april i Oslo. På vegne av Oslo goklubb ønsker jeg dere alle velkomne.
Se http://www.goinorge.no/nordisk10innb.html for detaljer.

mvh
Sigurd Segtnan

---

On behalf of Oslo goklubb I would like to welcome all Nordic go players to the 2010 edition of the Nordic Championships.
The tournament will be arranged in Oslo from 2. April to 4. April. For more details, see http://www.goinorge.no/nordisk10innb.html.

Yours Faithfully
Sigurd Segtnan