[Trhm-Go] Turneringer

Andreas Oppebøen andreas.oppeboen at gmail.com
Tue Sep 29 01:19:15 CEST 2009

Det ser ut til å gå i orden med å få _leie_ sjakk-klokker av
sjakklubben. Jeg sa vi var interessert i maks 10. Det blir ikke for
få, gjør det vel?

Benjamin sa:
> Turneringsform: Jeg leste forslaget til Robert, men det var etter min
> mening aaaalt for komplisert, og hvis noen går inn for å lure de andre
> mhp rank, så kjenner ikke vi hverandre godt nok til å avsløre det.
> (Hvertfall kjenner ikke jeg de andre godt nok)

Du har et poeng der, de fleste kjenner hverandre for dårlig. Det er jo
mulig å forsøke det i en liten "mock-tournament" på onsdag, da.

-- Andreas