[Trhm-Go] oyunlarla kelime ezberleme

Aylin Demirci bilisimholding at gmail.com
Sun May 17 17:41:57 CEST 2009

v\:* {behavior:url(#default#VML);}
o\:* {behavior:url(#default#VML);}
w\:* {behavior:url(#default#VML);}
shape {behavior:url(#default#VML);}

    mail listemizden çıkmak için lütfen buraya tıklayarak boş e-mail gönderiniz.

                        İngilizce kelime ezberleme

                    Orijinal kutusunda 3 CD, tamamı telafuzzlu 4595 kelime ve kelime kartları

                        KÜLTÜR BAKANLIĞI ONAYLI (BANDROLLÜ);

                        UZMANLARINDAN, GERÇEK ve ORİJİNAL BİR ÇALIŞMA

                    Ayrintili
                      bilgi, demo ve tanıtım videosu için: 0212 266 66 66

                       www.kelimeezberleme.com

                      BAŞLANGIÇ, ORTA ve İLERİ DÜZEY GRUPLAR İÇİN

                    İngilizce kelimeleri hızlı, kolay ve kalıcı olarak öğrenmek istiyor, ancak bunu başarmakta zorlanıyorsanız sizin için hazırlanmış bir ürün var. Başlangıç, orta ve ileri düzey düzey ingilizce seviyelerinde kullanılan kelimeler gruplandırılmış olarak CDlerde yer almaktadır. Kelime ezberlemekte zorlanıyorsanız, CDlerimizi denemenizi tavsiye ediyoruz.

                    Ayrintili bilgi icin
                        web http://www.kelimeezberleme.com
                               tel: 0212 266 66 66

              TANITIM VİDEOSU, DEMO OYUNLAR ve CDLER İÇİN TIKLAYINIZ