[Trhm-Go] FW: Informasjon om Norgesmesterskapet, Workshop i Bergen og Desucon

Robert Biegler Robert.Biegler at svt.ntnu.no
Mon Oct 13 12:15:55 CEST 2008

-----Original Message-----
From: Oslo Goklubb [mailto:oslo.goklubb at gmail.com]
Sent: 12. oktober 2008 14:00
To: Oslo Goklubb
Subject: Informasjon om Norgesmesterskapet, Workshop i Bergen og Desucon

Norgesmesterskapet 1.--2. november

Det er nå 22 forhåndspåmeldte til NM (innbydelse med link til liste
over forhåndspåmeldte finner du her --
http://www.european-go.org/norway/nmigo08innb.html), og det er svært
gledelig å registrere at hele 12 av disse kommer fra utenfor Oslo.
Dette er en økning på 100% fra i fjor. Jeg håper at flere fra Oslo
også forhåndspåmelder seg, siden det foreløping bare er halvparten av
de fra Oslo som var med i fjor som har meldt seg på...

Workshop i Bergen 8.--9. november

Med hjelp av sponsormidler fra Bois Eiendomsutvikling AS ved Svein
Olaf Olsen i Kristiansand er det nå sikret at det blir workshop i
Bergen med Li Ang 3p den 8.--9. november (uken etter
norgesmesterskapet). For mer informasjon om Li Ang se
http://aygoschool.com/ .  Prisen vil bli maks. 500 kr per person, med
flere deltagere vil prisen bli lavere (ca. 350 kr per person med 20
påmeldte). Det er mulighet for å avtale privat overnatting for fattige
studenter ;-) For mer informasjon og evt. påmelding ta kontakt med:

Glenn Kjetil Vasdal
varg87 at hotmail.com
Mob nr: 93014455
KGS: Himura

Desucon 25. oktober

Vi har motatt en henvendelse fra organisererene av Desucon (
http://desu.no/d3/ ), en messe som omhandler japansk kultur med
hovedvekt på manga og anime, om vi kan stille med noen folk som kan
demonstrere Go og evt. arrangere en liten konkurranse for nybegynnere.
Dette er meget kort varsel, og jeg kan selv ikke stille opp - men det
er en god mulighet for å promotere Go, så hvis det er noen som har
lyst/anledning til å stille opp så ta kontakt med meg så fort som
mulig så kan jeg hjelpe til med å planlegge hva slags opplegg som går
an å kjøre der.

mvh, Morten