[Trhm-Go] Go-spilling i dag - sannsynligvis avlyst :(

Andreas Danner Nilsen andreasd at stud.ntnu.no
Tue Aug 22 15:08:27 CEST 2006

Siden jeg i dag m=E5 en h=F8yst ufrivillig tur til tannlegen og Harald skal =

avg=E5rde og spise r=E5 fisk er det heller uklart hvor mange som faktisk =

kommer p=E5 go-spilling denne uka. De som f=F8ler for det kan selvsagt dukk=
e =

opp p=E5 pvv og h=F8re om det er noen som vil spille (mange nye sjeler der =
om =

dagen), men generelt tror jeg spillingen denne uken faller litt i fisk. =

Beklager. Neste uke :)

--
mvh
Danner

English short summary:

Due to an unplanned dentist appointment I will not be able to attend the =

go session today. And harald says he's got other plans involving raw fish =

at some japanese restaurant. So, the attendance will probably be abysmal. =

Sorry - we'll try again next week :)

--
Danner