[Trhm-Go] nybegynnerkurs i Go

Andreas Danner Nilsen trhm-go at list.pvv.org
Tue, 9 Nov 2004 16:12:48 +0100 (CET)

> Jeg leste p=E5 deres hjemmeside at dere arrangerer nybegynnerkurs i Go. D=
ette er noe jeg vuderer =E5 delta p=E5, og =F8nsker derfor info om n=E5r ku=
rset begynner.

Morn du!

Jeg vet =E6rlig talt ikke helt hva som skjer i regi av go-klubben om dagen;
websidene er s=E5 vidt jeg ser ikke oppdatert p=E5 et halvt =E5r. Men; vi e=
r en
del spillere som spiller go i kjelleren p=E5 gamle elektro (Under
auditorium EL5, ved siden av omega sine kontorer) p=E5 gl=F8shaugen, rom G0=
22
eller G026 avhengig av hva som er ledig. Vi spiller der hver tirsdag fra
kl 1730 til ingen gidder mer (ca kl 21, vanligvis), s=E5 det er bare =E5
droppe innom! Der finenr du spillere fra rene nybegynnere til rutinerte
dan-spillere, og vi synes alle det er morsomt =E5 l=E6re opp nye spillere.

Det vil si, spilling i dag kl 1730:)

Vel m=F8tt!

--=20
mvh