[Trhm-Go] Go-spilling?

Andreas Danner Nilsen trhm-go at list.pvv.org
Wed, 1 Sep 2004 19:14:18 +0200 (CEST)

Jeg synes det er p=E5 tide =E5 starte =E5 spille litt go igjen! Men, jeg ha=
ikke f=E5tt tak i stian. S=E5 jeg tenkte =E5 pr=F8ve over mail :)

Jeg reserverer gjerne rom, men jeg trenger en dag. Syns egentlig tirsdagen
funket fint sist, s=E5 jeg stemmer for den, men trenger innspill p=E5
tidspunkt.

--=20
mvh
Danner