[Trhm-Go] Go-spilling, tirsdager

Andreas Danner Nilsen trhm-go at list.pvv.org
Tue, 4 May 2004 22:21:49 +0200 (CEST)

Som sagt for to uker siden har jeg ikke lov =E5 reservere rom p=E5 gl=F8sha=
ugen
lenger. Eksamensperiode og slikt, og universitetet nekter =E5 dele ut rom :=
(

Den opprinnelige planen var =E5 bare "grabbe" et rom. Men vi hadde litt
uflaks - det var en stor innlevering i matte 3 p=E5 gang, og alle
f=F8rsteklassingene satt i kjelleren og regnet matte. Tror allikevel ikke
det blir enklere utover i mai =E5 f=E5 rom!  Av den grunn spilte vi i
glassg=E5rden i dag. H=E5per ikke det var noen som misset oss. Jeg vet jeg
klarte =E5 g=E5 rett forbi :)

Dersom ingen har noen bedre forslag blir det nok glassg=E5rden neste uke og=
,
med mindre det er ledig plass i kjelleren.

--=20
mvh
Danner