[Trhm-Go] Go kveld i morgen

trhm-go@list.pvv.org trhm-go at list.pvv.org
Mon, 16 Dec 2002 19:17:36 +0100

Hei, alle.

I morgen tror jeg blir siste offisielle Go kveld i 2002, da de neste to tirsdagene sammenfaller med hhv julaften og nyttårsaften. Oppmøte fra 19:00 i kafferommet på Psykologisk institutt NTNU på Lade (se web-sidene våre for kart). Personlig er jeg ikke 100% sikker på at jeg kan komme, men benytt gjerne anledningen til et siste parti Go i år :-)

Jeg har ennå ikke mottatt noen pakke fra Amsterdam (den ble vel stoppet i tollen :-), men hvis jeg får den før fredag skal jeg forsøke å distribuere bøkene til de som har bestilt. Hvis ikke, så får dere heller noen pakker i starten av 2003. Men som man sier; jula varer helt til påske, så det gjør vel ingenting med "julegaver" i januar, også.

Hilsen,

Vidar Larsen
Sekretær
Trondheim Go Klubb