[Rolandslaget] Fotaball på søndag 28. april?

Sverre Sørum sverre.sorum at gmail.com
Fri Apr 26 10:29:35 CEST 2013

Jeg er en av disse "andre" som er blitt med på Kvik med søndags trening
sent:

- Akkurat nå har jeg en mulig prolaps, men vil prøve meg søndag morran
- Generelt vil jeg prøve å delta på begge

Jeg er på en måte den som har drevet lengst med søndagsfotball, startet vel
tidlig nitti tall og har sett folk komme og gå. Hadde vært artig om vi
kunne fortsette.

;-) SverreS