[Rolandslaget] Fredrikstad på Lerkendal på onsdag- muligheter for å se bra fotball

Hans Torvatn Hans.Torvatn at sintef.no
Tue Oct 25 14:20:09 CEST 2011

Hei,

På onsdag kommer Fredrikstad FK hit for å spille tippeligakamp. En god mulighet til å se et spennende lag i aksjon. Motstander Rosenborg er vel ikke mye å skryte av for tiden, mest energi i kjeftbruken, men Fredrikstad er da et morsomt lag å se. Gratis også. Og du kan sitte sammen med hyggelige kjenninger fra Rolandslaget som Håkon G og Sverre S.

Er du interessert i å låne en sesongbillett til en brukbar plass på Lerkendal onsdag? Ta kontakt med meg direkte på Hans.Torvatn at sintef.no eller ring meg på 92024643 så kan vi avtale hvordan du skal få tak i kortet. Førstemann til mølla osv.

- Hans

Som føler seg for presset på familietid til å kunne delta på søndagsspilling inntil videre