[Rolandslaget] Spilling på søndag (og planer fremover)

gulla at pvv.org gulla at pvv.org
Wed Aug 26 10:37:10 CEST 2009

Hallois!

Det blir fotball på søndag klokken 10.30, som vanlig.

Vi diskuterte litt sist om vi skulle bestille for hele sesongen. Jeg har
sett og regnet litt på det. Dersom 10 stykker betaler for hele sesongen
blir det 2000 per person. Dersom 8 stykker betaler blir det 2500.

For at det skal være noe poeng bør vi få betalt innen 2-3 uker. Om vi
betaler på forhånd så blir det da 50 kroner per gang for de som ikke har
forhåndsbetalt. For at vi skal forhåndsbetale trenger vi minst 8 som er
villige til å bla opp penger innen 2 uker.

Hvem er villige til å betale, og hvor mye (2000 eller 2500).

Jeg er villig til å betale 2500.

Håkon
(PS. Jonny, du skulle sende meg en epostadresse...)