[Rolandslaget] Bilett til Lerkendal i morgen RBK Brugge

Torvatn Hans Hans.Torvatn at sintef.no
Wed Oct 22 08:46:40 CEST 2008

Hei,

Jeg har ikke vært med på noe spilling i høst desverre, det har vært litt for lite tid til overs. Ikke blir det noe fremover heller.

Typisk nok ser jeg nå at jeg ikke har muligheter til å gå på Bruggekampen i morgen. Det vil da si at det er en bilett ledig i morgen, sammen med Sverre og Håkon. Dersom en av dere har lyst til å ta en tur i morgen så må vedkommende klare å komme innom meg før kampstart.

Jeg har billetten i lommeboka, så du kan komme innom på jobb. SINTEF Teknologi og samfunn, SP Andersensveg 5. Gå til resepsjonen og spør etter meg. Alternativt kan du komme innom i HO Christiansensveg 26 etter kl 17 i dag.

Førstemann til mølla. Dersom jeg ikke hører noe fra noen i dag vil jeg spørre kollegaer.

- Hans