[Rolandslaget] Spilling søndag 14.10 kl 1030 på Havstein banen

Ian G. Page ian.page at tapir.no
Tue Sep 23 10:47:30 CEST 2008

Ian kommer.

	-----Opprinnelig melding-----
	Fra: Jonny Kvenild [mailto:jonny.kvenild at pilotutleie.no]
	Sendt: 23. september 2008 08:46
	Til: bluenova at start.no; Ian G. Page; 'B}rd Erik Evensen'
	Kopi: rolandslaget at pvv.org; 'Morten Kvam'
	Emne: SV: [Rolandslaget]Spilling søndag 14.10 kl 1030 på Havstein banen

	Hei alle sammen

	På siste trening ble vi enige om at dette var den siste trening. Vi vil prøve nå på søndag å møtes i Cageball hallen på sluppen om vi blir nok.

	Ønsker derfor en påmelding slik at jeg kan bestille bane. Dette bør jeg ha snarest for å få ønsket tid. Når jeg har fått nok påmeldte vil jeg sende ut en info. PS vi har snakker om at min. 6-8 stk er ok.

	Med hilsen

	Leif Jonny Kvenild

	Pilot Utleie

	72888670 - 97679137