[Rolandslaget] Spilling søndag 14.10 kl 1030 på Havstein banen

Jonny Kvenild jonny.kvenild at pilotutleie.no
Tue Sep 23 08:46:28 CEST 2008

Hei alle sammen

På siste trening ble vi enige om at dette var den siste trening. Vi vil
prøve nå på søndag å møtes i Cageball hallen på sluppen om vi blir nok.

Ønsker derfor en påmelding slik at jeg kan bestille bane. Dette bør jeg ha
snarest for å få ønsket tid. Når jeg har fått nok påmeldte vil jeg sende ut
en info. PS vi har snakker om at min. 6-8 stk er ok.

Med hilsen

Leif Jonny Kvenild

Pilot Utleie

72888670 - 97679137