[Rolandslaget] Fotball på Havstein t.o.m. 21.9

Jonny Kvenild jonny.kvenild at pilotutleie.no
Wed Sep 10 06:56:40 CEST 2008

Hei

Vedr. Trening i vinter i Rishaughalle har nå 8 stk meldt sin ankomst. Vi bør
vel være noen flere. Meld dere på (også med kompiser da vi absolutt skulle
hatt noen rekruttering nå)

De påmeldte så langt er:

Håkon, Bodda, Jostein, Per Anders, Sverre, Jonny, Thor-Ragnar, Trond.

Noen flere??????

Kommer dessverre ikke på søndag men er klar neste søndag.

Med hilsen

Leif Jonny Kvenild

Pilot Utleie

72888670 - 97679137