[Rolandslaget] Fotball på Havstein t.o.m. 21.9

Sverre Sørum sverre.sorum at start.no
Wed Sep 3 22:31:53 CEST 2008

Hei!

Husk å møte på Havstein tre søndager til, utover det er ikke noe
uteaktivitet planlagt. Jeg er tilbake førstkommende søndag. Jonny samler for
øvrig påmelding til Rishaug hallen, og der er jeg med.

På Havstein koster vår trening kr. 1800. Jeg har regnet med ni betalende,
dvs 200 på hver:

-          Jonny (har betalt 200 cash)

-          Ronny

-          Thor Ragnar

-          Trond

-          Sverre

-          Ian

-          Jostein

-          Håkon

-          Bodda

-          Tronds kamerat (husker ikke navnet)

Betaling kan skje cash på en av de gjenværende søndagene, eller på konto
6407.10.06776. Husk å merke betalingen Søndagsfotball Havstein eller
lignende! Som nevnt før, det står 325 på konto fra våren, hvor de ennå ikke
har fakturert siste søndag. Penger i overskudd kan vi beslutte hva vi skal
gjøre med, jeg foreslår at jeg betaler det til Jonny til neste opplegg
(Rishaug).

Er det noen som skulle hatt mailen men dere vet ikke er på listen, vær
vennlig å vidersend. Og ikke minst_ Møt på søndag!

;-) Sverre Sørum