[Rolandslaget] Oppstart fotball søndag 17.8

Ronny Carlsen ronnycronny at hotmail.com
Fri Aug 15 14:41:27 CEST 2008

Jeg kommer

RC

From: sverre.sorum at start.noTo: sverre.sorum at start.no; rolandslaget at pvv.orgDate: Thu, 14 Aug 2008 22:37:46 +0200Subject: Re: [Rolandslaget] Oppstart fotball søndag 17.8

Jeg har ikke fått tilbakemelding, men banen ser ledig ut på planen. Ta med ALLE sommer kiloene, og la oss komme i gang! Send meg gjerne et varsel på om dere kommer eller ikke.

;-) SverreS

Fra: rolandslaget-bounces at list.pvv.org [mailto:rolandslaget-bounces at list.pvv.org] På vegne av Sverre (Start)Sendt: 10. august 2008 23:07Til: rolandslaget at pvv.orgEmne: [Rolandslaget] Oppstart fotball søndag 17.8

Hei!

Jeg har ikke fått det endelig bekreftet fra Havstein banen, men vi satser på oppstart av søndagsfotballen 17.8 kl.1030 til 1130 (kanskje driver vi på til 12).

Tanken er å drive på ute til ut september, det blir 7 ganger. I vår kostet det 330 pr.gang, og jeg sitter igjen med 325 kr og en ubetalt søndag. Glemmer Havsteinbanen denne har vi altså litt til overs, ellers ikke. Jeg vil samle inn kr.250 pr.stk om et par uker som vil dekke en 7-8 søndager.

JONNY: Jeg er for øvrig interessert i å være med på Rishaug hallen oktober - mars!