[Rolandslaget] Oppstart fotball søndag 17.8

Sverre (Start) sverre.sorum at start.no
Sun Aug 10 23:06:36 CEST 2008

Hei!

Jeg har ikke fått det endelig bekreftet fra Havstein banen, men vi satser på oppstart av søndagsfotballen 17.8 kl.1030 til 1130 (kanskje driver vi på til 12).

Tanken er å drive på ute til ut september, det blir 7 ganger. I vår kostet det 330 pr.gang, og jeg sitter igjen med 325 kr og en ubetalt søndag. Glemmer Havsteinbanen denne har vi altså litt til overs, ellers ikke. Jeg vil samle inn kr.250 pr.stk om et par uker som vil dekke en 7-8 søndager.

JONNY: Jeg er for øvrig interessert i å være med på Rishaug hallen oktober - mars!

;-) Sverre Sørum