RE: [Rolandslaget] Trening ute på kunstgress!

Bjarte Thomassen Lauritsen bjartetl at hotmail.com
Thu Apr 17 10:17:47 CEST 2008

Jeg kan ikke komme f=F8rstkommende s=F8ndag, men er ut over dette interesse=
rt.
 =

 =

Bjarte

Date: Thu, 17 Apr 2008 07:55:12 +0200From: thor.ragnar.klevstuen at gmail.comT=
o: sverre.sorum at start.no; rolandslaget at pvv.orgSubject: Re: [Rolandslaget] T=
rening ute p=E5 kunstgress!
H=F8res bra ut med utetrening, jeg kommer.
Thor-Ragnar =

Den 16.04.08 skrev Anders H=E5kon Gaut <gulla at pvv.org> f=F8lgende: =

> Hei!>> For tre hundre kroner kan vi trene ute p=E5 Havstein kunstgress 10=
30 - 1130> p=E5 Havstein kunstgress (banen til Sverresborg p=E5 By=E5sen, m=
an kj=F8rer ned> fra By=E5sveien ved Rema 1000 p=E5 Havstein). I utgangspun=
ktet blir vi satt> opp der fra f=F8rstkommende s=F8ndag og utover mot somme=
ren, hvis det er> interessant.>> - Hvem er interessert?Jeg er interessert o=
g kommer.> - Er det bestilt noe Cageball denne dagen H=E5kon?Nope. Ingen Ca=
geball er bestilt.> Vi trenger som ved Cageball minst 6 stykker, helst 12! =
Pris pr gang> avhenger av antallet...Vel, da er vi ute og p=E5 skikkelig ba=
ne. H=E5per det hjelper p=E5 oppm=F8tet.H=E5kon____________________________=
/list.pvv.org/cgi-bin/mailman/listinfo/rolandslaget-- Vennlig hilsenThor-Ra=
gnar Mob.952 99 364thor.ragnar.klevstuen at gmail.com =

Ring venner med PC-til-PC-samtaler - GRATIS
http://get.live.com/messenger/overview