[Rolandslaget] Videre framover

Anders Håkon Gaut gulla at pvv.org
Wed Apr 9 16:11:38 CEST 2008

Jonny har vært der så han har fasiten, men det er slik jeg har forstått
det også. Og jeg er også med.

Om vi klarer å bli 15 betalende så kommer vi unna (med overskudd til ball
og isposer) med 1.500 per person.

I utgangspunktet foreslår jeg at vi går for 2.000 per hode, og så kan vi
klare oss med 10, og heller sette ned når vi ser vi blir flere.

Håkon