[Rolandslaget] Leie Nidelev hallen- Rolandslaget

Per Anders Koien per.anders at sismarine.com
Sun Mar 30 15:36:12 CEST 2008

Det er riktig at jeg er medlem i Nidelv, og har hatt rrener-ansvar for
guttelag, det er derfor jeg hadde egen nøkkel til hallen. Når de nå har
skiftet lås har jeg ikke nøkkel enda.

Nidelv har så vidt jeg vet overlatt utleie-ansvaret til Trondheim kommune,
men jeg kan sjekke ut litt mer om det, og se om jeg får tak i en nøkkel
også.

Best Regards,

Per Anders Koien
Star Information Systems