[Rolandslaget] Søndag 20.01

Jonny Kvenild jonny.kvenild at pilotutleie.no
Tue Jan 15 09:19:50 CET 2008

Hei

På den siste treninga (cageball) ble det bestemt at vi forsøker oss i
Nidelvhallen på søndag 20.01. klokken 1000.

Vi har da 3 alternativ
1. Inne i hallen
2. Ute på kunstgresset (om været er bra nok)
3. Vi drar opp til cageball banen (tar det på sparket)

Uansett tar vi med alternative sko.
Så får vi håpe at oppmøte blir bra.

Spre det gode budskap.

Med hilsen