[Rolandslaget] Neste spilling også i 3T hallen kl 1030

Torvatn Hans Hans.Torvatn at sintef.no
Fri Nov 2 12:28:23 CET 2007

Hei,

Nå søndag spiller vi igjen cage ball i 3-T hallen, start kl 1030.

Jeg vet at det er en del, inkludert meg selv, som foretrekker vanlig hallspill. Det er et par problemer med det.

For det første har vi vært veldig få i høst, vi var stort sett under ti. det går fint med cage ball, ikke i hallen.

For andre har vi nå ikke Nidelvhallen, grunnet mitt rot med beskjed til Nidelv Håndball i begynnelsen av høsten. Nå er hallen leid ut på søndager ut november. Det er ulike leietagere de ulike søndagene, ikke en gruppe. Som regel er hele hallen leid ut.

Jeg tror nok at vi kan få tak i hallen igjen om vi skule ønske det, men det kan være lurt å se på andre alternativer. Brundalen skole har væt nevnt, Håkon sjekker. Ønsker vi Nidelvhallen igjen så gi besked på epost eller på søndag. Så tar jeg det videre med Nidelv. Men vi må være nok interesserte.

- hans