[Rolandslaget] Fortsatt spilling utover høsten

gulla at pvv.ntnu.no gulla at pvv.ntnu.no
Tue Sep 25 08:35:10 CEST 2007

Hei,

Først det enkle: Det blir Cage Ball på søndag 30. september. På Sluppen
klokken 10:30. Møt presis og ha med cash.

Så må vi avklare videre spilling. Jonny har sjekket opp ny hall (på Lade).
Det er kunstgress og ledig søndager klokken 10:00-11:00. Det koster 400
kroner per gang, men i motsetning til i dag må det forhåndsbetales for
hele skoleåret. Totalpris blir omkring 17.000.

For å gå i gang med dette kreves dermed 15-20 stykker som er villig til å
betale nå veldig snart. Litt færre om vi betaler 1.500 hver.

Bindende påmelding sendes til meg (eller helst til lista så vi alle ser
det) så snart som mulig. Jeg oppdaterer lista over hvem som er med på
fredag.

Så langt er følgende med (de jeg har fått med meg):

Håkon
Jonny
Bård

Håkon