RE: [Rolandslaget] Hall leie søndager utover

Anders Håkon Gaut gulla at pvv.org
Sat Sep 15 17:41:53 CEST 2007

Hmmm,

Bodda sier han ikke har fått svaret mitt, så da får jeg prøve en gang til:

---

Og så kan jeg forsøke å svare.

Dette gjør jo at Jonnys forslag/mulighet for en annen hall (med
kunstgress) er veldig attraktivt. Jeg foreslår at Jonny sjekker ut de
mulighetene og at vi spiller CageBall på søndag.

Bodda er BagBoy, så han kan kanskje bestille, om vi er nok folk?

Håkon
---