[Rolandslaget] Regning og viderespilling

Torvatn Hans Hans.Torvatn at sintef.no
Mon Jun 25 11:29:21 CEST 2007

Hei,
 =

Da har vi passert st.Hans og som vanlig avslutter vi spillingen da. (Med mi=
ndre en masse melder seg til =E5 spille neste s=F8ndag da.)
 =

Neste spilling blir s=F8ndag 19 august. Erfaringsmessig er det f=F8rst omkr=
ing 20 august det er nok folk samlet ibyen til at de er vedt =E5 spille. P=
=E5minnelse vil bli sendt.
 =

S=E5 er det faktura igjen. Den kom p=E5 fredag. 22 ganger a 300 kr for vint=
er/v=E5r, totalt 6600.
 =

Dersm vi regner at vi er 15 stykker s=E5 er det 440 per person.Jeg har ikke=
 fullstendig oversikt.
 =

 Vi runder av opp til 450 kr. f=E5r vi litt til overs burde vi kanskje kj=
=F8pe inn en ny ball, og en ny pumpe (den lille har forsvunnet og vi trenge=
r en ny.9
 =

Veldig fint om dere kan betale inn direkte p=E5 min konto 9051 08 20168.
 =

Og send meg en epost om at dere har gjort, s=E5 har jeg oversikt.
 =

God sommer, s=E5 ses vi til h=F8sten!
 =

- hans =