[Nerds] Nerdepizza med Richard Stallman

Anders Christensen anders at idi.ntnu.no
Wed, 16 Feb 2005 18:44:13 +0100

Det ser ut til at gjesteforlesningen med Richard Stallman kommer til å bli
etterfulgt av en nerdepizza på Peppes like etterpå (trolig fra 17-tiden og
utover), der RMS også blir med. Det er akai som organiserer det, og så langt
vi kan se nå, kommer det til å gå i boks. Det blir i kjelleren på Peppes,
som er i stand til å romme langt flere enn den tradisjonelle 'stua' der vi
vanligvis er.

Jeg håper at mange har muligheten til å komme!

Med hilsen,
-anders

PS: Jada! jeg vet at det ikke er så mange ukene siden jeg la ut om fredager
    og likenummererte uker og slikt, men dette er et spesieltilfelle :-)